HSSC-II Urdu Lectures & Assignments

مبر-1  :      درج ذیل میں سے درست جواب کا انتخاب کریں۔                                                                 

(1)         سبق "سقراط" کے مصنف کیا کیا نام ہے؟

(د) غلام عباس                         (ج) وزیر آغا                           (ب) مہدی افادی                   (الف) شبلی نعمانی                    

(2)         مہدی افادی کا اصل نام کیا ہے؟

(د) مہدی حسن                        (ج) احمد حسن                          (ب) محمد حسن                          (الف) علی حسن                      

(3)         مہدی افادی نے ابتدائی تعلیم کہاں حاصل کی؟

                (د) گھر میں                              (ج) خانقاہ میں                         (ب) اسکول میں                      (الف) مسجد میں

(4)         مہدی افادی کے مضامین کا مجموعہ کس نام سے منظر عام پر آیا؟

(د) خیالات مہدی          (ج) مضامین مہدی                  (ب) افادات مہدی                 (الف) مقالات مہد

(5)         شبلی نعمانی کا سب سے بڑا کارنامہ کونسا ہے؟

(الف) سیرت النبیﷺ        (ب)سیرت النعمان                 (ج) الفاروق                           (د)الغزالی

(6)         خواجہ حسن نظامی نے کس نام سے اپنا  ماہنامہ جاری کیا؟ 

(د) نظام المشائخ                        (ج) پیسہ                                 (ب) مخزن              وکیل        (الف)   

(7)         صدقہ خوری ہماراہ شیوہ نہیں یہ الفاظ کس کے تھے۔ (بحوالہ سبق فاقہ میں روزہ)؟

  مرزا سلیم  (د)                          (ج) بہادر شاہ ظفر                   (ب) والدہ صاحبہ                     (الف) شہ زور        

(8)         "بیگمات کےآنسو" کس کی تصنیف ہے؟

(د) محمد حسن آزاد                            (ج) وزیر آغا           (ب) مہدی افادی   (الف) خواجہ حسن نظامی

 (9)        پیغمبرؐ کے لیئے کون باعث رسوائی ہیں؟

(د) امتی                          (ج) ہندو                                 (ب) کافر                                                (الف) شیطان                        

(10)      اقبالؔ نے عقل کو مسلمانوں کے لیئے کیا کہا ہے؟

(د) کمان                  (ج) نیزہ                                 (ب) شمشیر                             (الف) سپر             

 

No comments:

Post a Comment